PEDIH

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Elopzz Semua!!
Aduhai.. Lama gila ndak hapdet blog aku ni kan.. Macam besawang sudah ni.. huhuhu.. Tetiba rinduuu mau meluah.. Tu pasal lah aku datang sini.. Actually, mau buzz kawan aku yang stay kat Pahang tuh.. Tapi rasanya segan plak.. Jadi ndak lah jadi kan.. maka diam2 ja lah aku sini.. Lantas perasaan sedih tu tetiba datang menerpa jiwa yang kesunyian.. Sumpah!! Rasanya macam mau nangis kuat-kuat nih.. Sebak betul dada rasanya sekarang ini.. hurmm..

Perkara yang buat aku sedih sangat malam ni bukanlah apa sangat kan kalau di fikirkan dengan minda yang waras.. Tapi nda tau lah kenapa agaknya dengan aku ni.. bila cakap pasal benda-benda yang aku sangat care, biar sekecil alam pun tetap akan membuatkan aku sedih kalau sesuatu yang aku rancang di sabotaj! Kalau aku fikir balik, aku memang keanak-anakan.. Tapi apa boleh ku buat, ni memang sudah menjadi sipat ku.. Huhuhuhu..


Actually ni berkaitan dengan astro.. PVR.. Aku sudah siap sedia merakan beberapa rancangan yang menjadi kegemaran ku especially drama korea dan rancangan yang aku nak sangat tengok iaitu Ekspresi Bakat di tv i. Sebab dalam tu ada pakej yang dihost kan oleh aku dan si Wani.. Sudah siap rakam baru aku gerak. Kebetulan hari ini ada kawan aku si Ambo stay umah.. Aku dah siap rakam standby semua baru aku gerak. Siapa tau, masa dia gerak keluar dia offkan semua suis.. Arghhh!!! Sakitnya hati.. Aku tau tindakan aku ni keterlaluan untuk memarahinya. Mungkin bagi kamu ni adalah hal yang remeh.. Tapi aku just rasa terkilan bila sesuatu yang aku berharap sangat mau tengok tapi last last ndak jadi.. Owh!! Mau marah pun susah. Sebab aku tau ni bukan juga salah dia. Untuk tindakan keselamatan, apa yang dia buat tu memang betul.. Aku pun menyalahkan diri sendiri jugak sebab ndak inform dia awal.. Huhuhu.. Sabarnya!!!

Sebelum ni si Ijan dan girlprendnya pun kenak juga.. So, malam ni malas mau becakap. Dorang ada lagi tu di luar.. Tapi biarlah sana.. Malas aku.. Huhuhuhu..

Betul bah, mau menangis aku bah.. Macam sengaja jak dorang kasi gini aku oikzz.. Huhuhuhu... Ndak pa.. Kawal emosi aku sekarang ni dengan memerap dalam bilik.. Hurmmm..

My Name Is SAAT!

No comments: