RAMBUT

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hye semua...

Semoga semuanya sihat saja hari ini. Aku baru ja balik dari opiz.. Dah siap mandi dan siap-siap untuk tidur sudaah. Hati masih lagi sakit.. Cuma nak cerita sikit lah pasal kejadian hari ini. Actually, hari ini telah dilangsungkan sambutan ulangtahun tvi ke 2 di KPKK. Agak sibuk jugak lah aku.. Sekali lagi muncul dengan fesyen rambut yang ndak pernah aku buat.. Hihihi.. Si Yan yang tulung aku buat nih.. Aku ok jak tu.. Janji ndak serabut mata memandang..

Walaupun hakikatnya aku datang lambat hari ini, tetap juga kena marah sama bos.. Huhuhu.. Yalah, gara-gara set rambut ala cendawan tumbuh selepas hujan ni aku lewat. Huhuhuhu.. Mau kasi alasan apa lagi, redho jak lah kena marah..


Oikz!! Kamu mau tau, dalam hidup aku kan, ndak pernah oiii rambut aku panjang macam sekarang ni. SO thankz a lot untuk designer rambut aku.. Thankz a lot kepada teknologi canggih yang semakin canggih.. Semua aku buat untuk tampil berbeza dan smart di hadapan khalayak. Kalau dulu botak adalah fesyen rambut ku.. Dan sekarang aku semakin berani mengeksplore fesyen rambut baru..

Tapi kan, ada juga mulut-mulut yang ndak suka dengan rambut ku nih. Kononnya nda setara dengan kehendak penjawat awam. Hurmm.. Actually diorang lupa kalau aku sedang berkerja di hadapan camera. Tapi biarlah.. Lagipun aku hanya bergaya gila bila aku ada shooting saja.. Kalau ndak da apa-apa, maka rambutku masih macam biasa. Ku sisir serong.. Belah tepi.. 

namun, selepas beberapa teguran di buat, aku rasa semakin fade-up! Tengoklah.. Aku sedang merancang untuk membotakkan kepala.. Ntah bila agaknya.. Paling lewat pun, nanti masa ulang tahun aku yang ke 28 tahun.. Hurmmm.. Siyes aku akan buat..

Owh!! teda mood mau menulis bah.. Actually masih sedih pasal cerita di bawah tu.. Hurmm.. Mau mengadu sama siapa ar?? Semua pun aku dah malas nak cakap.. Si Pet pun macam dah ada kehidupan baru tu.. Dia pun macam bahagia ja di sana.. Si Naz Ba pun macam sibuk dengan wife dia.. Ya lah.. Kan sudah mau menunggu hari untuk menyambut baby baru.. Si Daniel pulak hurmm.. Ntah! Mungkin sebab aku malas nak layan semua orang setelah aku di tinggalkan ni kot.. Lama dah benda tu terjadi, tapi aku masih juga merindui dia.. Dia sudah mati.. :(

My Name Is SAAT!

No comments: